18 Eylül 2018 Salı

KENDİNE MEYDAN OKUMA -*BAŞLANGIÇ





Herkese merhabalar :)
Bugün bambaşka bir yazıyla karşınızdayız.
Uzun zamandır hayatımda yapmak istemediğim şeylerin etkisi altındayım buna yaz rehaveti de diyebiliriz sanırım ;) Ama artık buna son verme zamanın geldiğini düşünüyorum -aslında uzun zamandır düşünüyorum da artık bunu uygulamaya koymanın vakti geldi !


Öncelikle bu yazı dizisini başlatmamın sebebi hem kendimi motive edebilmek,hem ilerleyişimi haftalık olarak görebilmek hem de belki sizlerde katılmak istersiniz ;) Birlikten kuvvet doğar değil mi :D








Şimdi öncelikli olarak hayatımda düzeltmek istediğim 2 şey var : Spor yapmak ve erken kalkmak.
Bu yüzden kendime Barış Özcan'ın başlattığı harekete dahil ediyorum #40sabaherkenkalk ve bunu spor yapmayla şöyle birleştiriyorum #hersabahyürüyüşeçık



Bu programa 19.09.2018'den itibaren başlayacağım ve adım adım her sabahı fotoğraflayarak her hafta salı/çarşamba buraya haftalık raporumu fotoğraflarıyla birlikte yayınlayacağım. Kız sözü ✌
Bi'Psikolog :)))))

1 yorum: