2 Aralık 2018 Pazar

Kasım ayı Değerlendirmesi








Herkese gecikmeli bir Kasım değerlendirmesinden merhaba! kasım nasıl geçtiğini anlamadığım anlamdandıramadığım çok çok yoğun ve yorgun olduğum bir ay oldu (çok da iyi bir ay diyemem)

Hayatıma almak istediğim kararlardan çoğunu uygulayamadım ama EN ÖNEMLİ şeyi yaptım veee spora başladım ve de yogaya ^^

Kitap çok okuyamadım :( bu beni üzdü cidden

Ama Oyun terapisi eğitimi aldım ve Kasım ayı içerisinde kendi terapilerimi yapmaya başladım -(heyecanlı korkutucu ve de güzel bir deneyim bakalım ilerleyen günlerde nasıl olucak )

Kendimle ilgili yeni şeyler fark ettim ve bununla yüzleştim

Yavaş yavaş para biriktirmeye başladım

Ay  3 kere de hasta oldum (bu hoş olmadı -_-)


Sevgimle,
Bi'Psikolog

1 yorum:

  1. Spor, yoga, oyun terapisi ve farkındalık... Bence verimli bir ay olmuş. Tabii hastalığı saymazsak, çok geçmiş olsun. 🤗

    YanıtlaSil