3 Kasım 2018 Cumartesi

Kasım ayından beklentilerim...


Bol koşuşturmalı,hızlı ve bir o kadar da yoğun bir Ekim ayını göz açıp kapayana kadar bitirdikten sonra geldiik Kasım'a :) Dediğim gibi Ekim ayı benim için pek de yoğun olmayan günlerimi birden çılgın bir yoğunluğa çevirdi. Daha önce gönüllü staj yaptığım yer benimle konuşup beni resmi stajyer olarak işe aldılar ^^ bu da demek oldu ki haftada 2 gün dolu olan günlerim 3 gün de full time olarak stajda geçmeye başladı. Hem çok yorulduğum hem de çok eğlendiğim bir yer oldu kendisi :) Yine çok konuştum :D Gelelim bu ay yapmak istediklerime...

*Öncelikle sporu hayatıma sokmak istiyorum bu ay.(okulun havuzuna ve fitness'ına kaydol.)

*Alanımla ilgili daha çok kitap okumak istiyorum( en az 5)

*Bu ay da 10 kitap okumak istiyorum.(yıllık challengımı bitirmek istiyorum ^^)

*Genel olarak not çıkarmaya başladım bugüne kadar aldığım tüm derslerden (En az 1 dersi bitir.)

*Bu ay vizelerim var-yüksek notlar hedefliyorum.

*Kendi araştırmam için literatür taraması yapmayı bitir ve konuyu belirle.

*En az 2 sergiye git

*Bu ay İzmir'de kısa film gösterimi var en az 1 filme gitmek istiyorum.

*Para BİRİKTİR.

*Uzun zamandır konuşmadığın birine mesaj at.

*İspanyolca tekrarlarını sıklaştır.

*Kendine zaman ayırmayı unutma! An'da kal.

*En az iki kere bisiklete bin


Geçen aydan öğrendiğim;  ' eğer bir iş yapıyorsan en iyisini yap;yapamayacaksan hiç yapma'

1 yorum:

  1. Öncelikle sınavlarında başarılar canım. Bende oğlumla birlikte daha fazla okuma saatleri yapmak istiyorum ama onunda bu sıra sınavları var. Kitap konusunda bende kendimi zorluyorum. Umarım yıl sonuna kadar hedefe yaklaşabilirim.

    YanıtlaSil