2 Aralık 2018 Pazar

Aralık Ayından Beklentilerim



Herkese merhaba biraz geciktim bloga yazmaya ama Aralık ayı hedeflerimi belirlemiştim ajandama önceden :)

Gelelim bu ayki hedeflerime :

*ERTELEME YAP ! Başvurmak istediğim bazı alanlar var ama yaklaşık 2 aydır birşeyler bahane edip erteleyip duruyorum.(bir yandan iyi oldu çünkü altta yatan duyguyu da fark etmemi sağladı)

*ERTELEME ÇALIŞ ! Hazırlandığım sınavlara sürekli yarın çalışırım,ay haftada bir gün belirleyeyim en iyisi diyip bahaneler bularak geçen ay hiç çalışmadım. BU AY AKSAMADAN HER GÜN YARIM SAAT

*Araştırma yapmak istiyorum ve halihazırda aklımda bazı konular var (genel çerçeve diyelim) bunlar için ön araştırma yaptım ve ONLARI OKUMAYI &ANALİZ ETMEYİ BİTİR

*Artık yılın son ayındayız ve benim yine sürekli ertelediğim bir hediye hazırlayıp gönderme işi var bunu da 25 Aralık'tan önce gönder !

*Spora devam et ^^

*2 tane psikoloji (alanım olduğu için) notu yazmayı bitir

*Gİtmek istediğin sergiye git

*3 Arkadaşınla buluş

NOT: Kendini daha iyi hissettiğin,daha başarılı olduğun ve tembelliğin ele geçirilmediği bir ay olması dileğiyle...

1 yorum:

  1. Şu erteleme problemini benim de halletmem gerekiyor. Umarım hedeflerini gerçekleştirebilirsin. Keyifli bir ay olsun, sevgiler... 🤗🤗

    YanıtlaSil