27 Aralık 2018 Perşembe

2019 Hedefleri




Merhabalaaaar ^^ 
2018'in son günlerindeyiz ve neden bilmiyorum ama 2019 için içim kıpır kıpır :) 2018 hatalarımla,yaptıklarımla,yapmayı istediklerimle, övündüklerimle,üzüldüklerimle,özlemlerimle,kızgınlıklarımla,kırgınlıklarımla,kalbimin pırpır olmasıyla çok değişik bir yıldı.
Hem sevdim hem sevildim hem üzüldüm hem güldüm ve olumlu olanlar bol bol oldu :) Sanırım genel olarak kendimle ilgili farkındalığım arttı diyebilirim.Ve son aylarına doğru kendimi yapılandırdığım güçlü olmayan özelliklerimin farkına varıp bunlarla ilgili insanlık için küçük ama benim için büyük adımlar attığım bir yıl oldu :P
Ve 2019 için dileklerim,hedeflerim biraz fazla bakalım neler olucak :)
 Sevmenin sevilmenin en basitiyle sağlıklı bir ilişkinin içerisinde olmanın keyfini çıkaracağım akademik anlamda gerçekleştirmek istediklerimin üzerine gideceğim ve kendimi keşfedeceğim bir yıl olmasını umuyorum.

Tabii ki bir kitap hedefim var.2019 için yine aynı hedefi koyuyorum 52 kitap (2018'de 48/52 yaptım)

İspanyolca 350 kelime öğrenmek.

30 tane film izlemek

Tek başına cafeye gidip vakit geçirmek kendinle.

Tek başına sinemaya gitmek.

Bir yurtdışı seyahati yapmak (para biriktirebilirim inşallah amin :D )

Her ay resim yapmaya zaman ayırmak

Yazı yazmaya zaman ayırmak

Bloga her ay 2 post yazmak.

Blogun instagram adresini aktif kullanmak.

Peki ya sizin hedefleriniz neler ?  Yorumlarda buluşalım :) Şimdiden herkese gönlünce geçecek olan mutlu yıllar diliyoruz :)



1 yorum:

  1. Bilgilendirmeler için çok teşekkürler. İnşallah hedeflerinize ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil