30 Ekim 2018 Salı

Ekim Ayı Değerlendirmesi...



Ekim ayının başlangıcında bu aydan neler beklediğimi ve neleri hayatıma daha düzenli uygulamak istediğimden bahsetmiştim Tık tık.Amaa bir baktım ki Ekim ayı çabucak geçivermiş :)Benim için koşuşturmalı ve yoğun bir ay oldu ama bu tempoya alışmam lazım ve de yapmak istediklerimi de bu tempoya uydurmam gerekiyor.Bunları da Kasım ayı için konuşuruz :)
 Şimdi bakalım neleri yapmışım neleri yap(a)mamışım :))

*Okulum başladı artık düzenli bir ders programı ve diğer sınavlarım için ERTELEMEDEN çalışmaya başlamak İSTİYORUM bu maddeyi son 1 haftaya kadar çok iyi uyguladım her hafta düzenli bir şekilde not çıkardım :) 



*Kendi alanımla ilgili (psikoloji son sınıfım hehe) derneklerdeki toplantıları kaçırmamak İSTİYORUM şaşırtıcı bir biçimde bu maddeyi de aksatmadan uyguladım hatta bazı konferanslara tek başıma gittim :)


*Sosyal medyayı daha az kullanmak İSTİYORUM.(Günde en fazla  3saat ??) en olmayan madde bu oldu ama son 2 haftadır instagramla arama biraz mesafe koydum! :D 



*7 tane kitap okumak İSTİYORUM.(yıllık challenge için biraz sıkıştırdım da hehe :D ) Tam olarak 9 kitap okudum !!! 



*Almanca için ciddi olarak çalışmak İSTİYORUM bu maddeden vazgeçtim çünkü her ne kadar almancaya başlasam bile hem ingilizce hem almanca hem ispanyolca bir arada yürütemezdim bu yüzden almanca'dan şimdilik vazgeçtim (sadece şimdilik)



*İspanyolca için temel şeyleri öğrenmek İSTİYORUM. temel günlük ifadeleri öğrenmeye başladım ama çok tekrar etmek lazım 


*Para biriktirmek İSTİYORUM. yapamadığım bir madde daha kenara para atamadım birtürlü (bozuk paraları saymazsak)


*En az 10 yeni kişiyle tanışmak istiyorum. hımm aslına bakarsanız saymadım ama bu dönemde gerçekten bir sürü kişiyle tanışmış oldum 


*Yogaya ciddi anlamda başlamak İSTİYORUM. dııııdıııt aradığınız kişiye ulaşılamıyor. İtiraf ediyorum sadece 2 gün yapabildim ve sonrasında dedim ki Aman Allahım ne kadar zor () ama hala pes etmedim :D (henüz değil yo yo deneyebilirim ) 


*Cildine iyi bak. ( ayda 4 kere maske yap bari :( ) En çok uyduğum maddelerden olur kendisi.Gerçekten farkettim ki cildimle hiç ilgilenmiyormuşum en sevdiğim ve en keyif aldığım maddelerden :)

6 yorum:

  1. Derslerinde başarılar. Birikim yapmak için kredi öder gibi düşünmek önemli. Her ay kendini şartlamazsan olmuyor maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Ay çok güzel bir fikir deneyeyim ben bunu :)

      Sil
  2. What a wonderful post, dear! Great photos!
    A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much :) It's pleasure to talk with you ^^
      Xoxo

      Sil
  3. Bence oldukça verimli bir ay olmuş. 9 kitap! Harikasın. Ben 5.yi bitirebilirsem şanslıyım. 😅😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa teşekkürler çünkü yıllık hedefimi bitirmeye çalıştığım için fırsat yaratıyorum kitap okumak için :)

      Sil