27 Eylül 2018 Perşembe

Sevgili Ekim Ayından Beklentilerim...



Merhabaaaaa :) Yeni bir yazı dizisiyle karşınızdayım...

Uzun zamandır ajanda kullanan birisiyim ve her gelecek ay için heyecanlanırım ve o ay için yapılacaklar listesi yazmaya çalışırım (tamamına uyup uymadığım bir muamma :P ) Madem kendimle challenge yazı dizisine başladım neden beklentilerimi de yazmıyorum ki düşündüm.

Çünkü hemen hemen her birimiz her yeni doğan günle ilgili bir beklentiye giriyoruz ama kimseye söylemeden içimizden. Sessizce dilenen dilekleri akışına bırakıyoruz onun için çok da çabaladığımız söylenemez bu yüzden her ay istediğim şeyleri buraya yazarsam (ya da kendi deyimimle SESLİCE söylersem ) bunları gerçekleştirmek için daha çok çabalarım.Hem belki de siz de isteklerinizi yazar ve en sonunda bir ay değerlendirmesi yapar,birbirimizi motive ederiz :) #birliktengüçdoğar




Gelelim benim bu ay için beklentilerime :


*Okulum başladı artık düzenli bir ders programı ve diğer sınavlarım için ERTELEMEDEN çalışmaya başlamak İSTİYORUM

*Kendi alanımla ilgili (psikoloji son sınıfım hehe) derneklerdeki toplantıları kaçırmamak İSTİYORUM

*Sosyal medyayı daha az kullanmak İSTİYORUM.(Günde en fazla  3saat ??)

*7 tane kitap okumak İSTİYORUM.(yıllık challenge için biraz sıkıştırdım da hehe :D )

*Almanca için ciddi olarak çalışmak İSTİYORUM

*İspanyolca için temel şeyleri öğrenmek İSTİYORUM.

*Para biriktirmek İSTİYORUM.

*En az 10 yeni kişiyle tanışmak istiyorum.

*Yogaya ciddi anlamda başlamak İSTİYORUM.

*Cildine iyi bak. ( ayda 4 kere maske yap bari :( )


Bakalım ay sonunda kaç tanesini gerçekleştirebilmiş olabileceğim :)))

1 yorum: