8 Temmuz 2017 Cumartesi

Hipnozcu-Richard Bach

 KİTAP KÜNYESİ
ADI: Hipnozcu
YAZARI: Richard Bach
SAYFA SAYISI:156
YAYINEVİ: April 
Herkese Bi'PSikolog'tan selamlarrr :) Umarım hepiniz iyisinizdir :) Ben de iyiyim çok  şükür.Tabii ki olumsuzluklar oluyor ama önemli olan yüreğimizi ferah tutmak değil mi :) 

Bugün size tanıtacağım kitap Hipnozcu.Kitabı tamamen yazarı tanımak için konusunu bilmeden aldım.(büyük bir ayıp ama henüz yazarın Martı kitabını okuyamadım 😓)

Açıkcası benim kitapla ilgili ilk izlenimlerin öykü kitabı olduğuydu.Ama kitap beni ters köşe ederek bir kişisel gelişim kitabı çıktı.Belki daha önce bahsetmişimdir ben kişisel gelişim kitaplarını pek sevmem.Nedense bana samimi gelmiyor şunu yap bunu yap demesi.Ayrıca,kişisel gelişim kitaplarında anlatılan şeylerin herkese uyacağını düşünmek de bana komik geliyor.Herneyse,çok fazla şey saydım 😀

Kitaptan bahsedecek olursam evet kitap bir kişisel gelişim kitabı türünde ama bir hikayenin içine dağıtılmış ve size şunu yap bunu yap tarzında komutlarla ilerlemiyor. Önceden savaş uçağı pilotluğu yapmış daha sonra uçuş eğitmeni olmuş Jamie Forbes'in kendi benliğini bulması ve algısının değişmesini konu alan bir kitap.Tabiki aralara -James'e öğretmek için-hipnozla ilgili bilgiler hayata nasıl bakabileceğine rehberlik eden bilgiler de serpiştirilmiş.

Kitapla ilgili fikrime gelecek olursak,kitabı genel hatlarıyla beğendim ve okuduğum dönemde birkaç sorunum vardı hayatımla ilgili ve kendimi birazcık daha güçsüz hissediyordum ve bana iyi geldiğini söyleyebilirim.Ama kitapla ilgili olumsuz yerler de vardı.Örneğin,ana karakter uçak pilotu olduğu için çok fazla teknik bilgiye yer verilmiş ve de bazı yerlerde doğrudan söylenebilecek bir söz çok uzatılmış.

Size tavsiyem,kendinizi biraz daha kendine güvenen,ruhen daha özgüvenli hissetmek istediğinizde kitabı okumanız.Herkesin dönem dönem böyle kitaplara ihtiyacı vardır diye düşünüyorum... 

Sevgimle,Bi'Psikolog

NOT1:Çoğu kişi Martı kitabını okuduktan sonra bu kitabı okumuş ve kitabı Martı'yla kıyaslayınca eksik bulmuşlar.

NOT2:Kitapta bahsi geçen her şeye birebir katılmıyorum ama haklı olduğu şeyler de yok değil :) 



ALINTILAR

Çekim Yasası:Düşüncelerimizde ne barındırırsak,deneyimlerimizde onu yaşarız.

Kimse edilgen değildir,kimse seyirci konumundaki üçüncü-kişi değildir,kimse kurban değildir.

Hipnoz bir gizem değildir.Gerçekleştirmek için yapmamız gereken tek şey şudur:Tekrar etmek.Tekrar ve tekrar tekrarlamak.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder