23 Ocak 2017 Pazartesi

Ankara Gezisi vol-1

    Merhaba arkadaşlar, uzun bir süre yoktum. Her zamanki finaller ve asla bitmeyen üşengeçliğim.
Size bu arada yaptığım ufak gezimden bahsetmek isterim. Belki sizin için küçük olabilir ama benim için büyük bir adımdı haha. Nedenine gelirsek eğer tek başıma yaptığım ilk gezimdi. 
Bu ufak gezimi nereye yaptığımı merak ediyorsanız hemen söylüyorum; başkentimiz ANKARA!!



 Ankara’ya otobüsle gittim. Birkez daha anladım otobüs bana göre değil. Işığı kapatmayan insanlar, asla koltuğunu dikleştirmeyen insanlar, oyundan vazgeçmeyenler… Otobüs yolculuğu yapmadan önce kesinlikle bunları düşünün.

  Ankara’da ilk günüm saat 6’da oraya varmamla başladı ve en kötü şey tuvalette üstümü değiştirmek oldu. Asla yapılmaması gereken listesine ekleyin :D          
                                 
 Ankara'ya gitme nedenim Genç Atılımcılar 4. Hukukta Kariyer Forumu idi. Atılım üniversitesinde gerçekleşti. Böyle  dağ gibi bir yer ve aynı zamanda modernleşmeye çalışan bir tarla edası vardı. Tanımlamakta güçlük çekiyorum açıkcası. 2 gün boyunca gittim geldim. Nerede kaldın derseniz eğer acayip şanslıydım. Tam gittiğim gün amcam görevi nedeniyle Ankara’ya taşınmıştı. Muhteşem bir zamanlamaaa ve gol :D Eh, hal böyle olunca da 2 günlük hafta sonunu tatilini 2 gün daha uzamış oldu. Bu nedenle Ankara’nın altını üstüne getirdim. Gidebildiğim her yere gittim ve ulaşım için karta yüklediğim paranın haddi hesabı yok :D






  Öncelikle Kore Kültür Merkezi’ni anlatmak istiyorum. Bulmak için etrafında o kadar çok tur atmışım ki haberim yok :D Hazır yer bulma konusu gelmişken; bunu da yapılacaklar listesine ekleyin, mutlaka TRAFİ’yi indirin. Neredeyseniz hangi ulaşım aracını kullanacağınızı, kaç dakika sonra geleceğini, ne kadar sürede varacağınızı, yürüme mesafesine kadar her şeyi hesaplayıp alternatifleriyle önünüze sürüyor. Kesinlikle muhteşem! 
  Gelelim Kore Kültür Merkezi’ne… Bir hevesle gittim çünkü çok merak ediyordum. İçeri çok sakin bi yer sanırım kütüphanede genellikle öğrenciler ders çalışıyor. Danışmada duran kız çok tatlı biri. Bir de sergi alanı vardı. Genel anlamda sakinliğini çok beğendim ama çok fazla vakit geçirmeden hemen bir çin restoranına attım kendimi. 



 Guangzhou Wuyang Chinese Restaurant. Orada çankırılı bir amca var. Benimle çok iyi ilgilendi. Ne yemem gerektiğini konusunda en iyi tercihlerimden biri yaptım diyebilirim. Tatlı ekşi tavuk, bir de bi çorba vardı ve mükemmeldi, çin böreği. Kesinlikle tavsiye ederim gidin orada bir yemek yiyin derim.



  







O bölgede birçok alışveriş için dükkan vardı. Gezdim ama İzmir’de de var diye çok uzatmadım ama bir yer var aşık oldum . Beymen’in mağazası. Fransa’dan bir görüntü gibiydi, mükemmel. Keşke tüm binalar orada olsaydı, ah. 

  
Ankara’ya gidip Ata’mızı ziyaret etmemek olmazdı. Hemen Anıtkabir’in yolunu tuttum. Yokuş çıkmak zordu ama değerdi. Her zamanki ihtişamıyla oradaydı. Özellikle nöbet değişimine gelmem de büyük şanstı.

  Oradan da Psikologumuzu dinleyerek Ankamall’a geçtim ve böbreğimi vererek Beyond’dan alışveriş yaptım. Allah allah nidalarıyla Beyond’un ürünlerine aşık oldum. Tamam çok pahalı falan ama gerçekten kaliteli ve tamamen doğaya zararsız ve hayvanlar üzerinde deneyler yapmıyorlar. LG uzay teknolojisiyle organik ürünlerden üretiyorlar. Öve öve bitiremiyorum çünkü bitmez almak istediğim o kadar çok ürün dururken :D Orada da Gülşan Abla var, sağ olsun çok iyi ilgilendi ve daha sonra sipariş verilmem için numarasını verdi ve İzmir’den de muhteşem ürünlerime ulaşabiliyorum.












Ah bu kadar yazmışken amcamları es geçmek olmazdı. Yeni taşındıkları yer Yenimahalle diye geçiyor. Baya dağ gibi bi yer ama binalar… bina demek yanlış bence gökdelen dikmişler resmen. En iyi yani bedava teleferik, tüm ankara ayaklarınızın altında kesinlikle kullanmalısınız. Zaten ulaşım amacı olarak kullanılıyormuş.

                                                                        

  







Son günler yaklaşırken uçak biletimi de hallederek, otobüsten daha ucuza İzmir’e geldim ve hiçbir bedel ödemeden de erken saatteki uçağı kullandım. Teşekkürler Pegasus diyerek bir reklam daha geçeyim :D Resmen ürün yerleştirmeli bir yazı oldu, okuduğunuz için teşekkürler.



           Ve es geçmek istemediğim iki nokta var; hemen dile getireyim:

1- Asla metroya son saniye binmeyin, gayet tüm yolculara anons geçiyor , geç binenleri uyarın diye

 çok komik ve aynı zamanda rezil edici bir durum :D (BİZZAT YAŞANMIŞTIR)

2- Özellikle kızlara diyorum. Bencee Ankara’nın erkekleri çok kibar, düşünme listesine onları da ekleyin :D 



 Buradan da belirtmek istiyorum; bir dahaki sefere noluur beraber gidelim Psikolog Hanım :*

3 yorum:

  1. Güzel bir gezi olmuş. Yemekler bana pek çekici gelmedi ama sen tadını sevmişsin. Ankara'ya çocukluğumdan beri bir ilgim vardır. Sadece bir kez gittim, o da 8 sene önceydi. Tadı damağımda kaldı. Bir kere daha gidip ayrıntılı gezmek istiyorum. Türkiye'de en yaşanılabilir şehirlerden biri.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel gezmişsin tatlı gelmiş. Yaşasan sevmezsin ben hiç yaşamayı sevmedim ankarada.

    YanıtlaSil
  3. Ankara başlığını görünce Ankara'da yaşıyor olmamın verdiği heyecanla gözlemlerini merak ettim ve tıkladım hemen:)) Bir de ne göreyim Kore Kültür Merkezi'ne de uğramışsın:)) Son yıllarımın büyük bir kısmı orada geçti:) Anıtkabir'de nöbet değişimini izleyebilmiş olmana çok sevindim,gerçekten büyüleyicidir:) Umarım memnun ayrılmışsındır şehrimizden:)

    YanıtlaSil