10 Mayıs 2016 Salı

KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİ -BLOGGERLER OKUYOR

Merhabalar :) Geçen yazımızda belirttiğimiz gibi çok güzel bir etkinlik başladı.Ve şu an da Mayıs ayının kitabına karar vermek istiyoruz.Sizde bizimle beraber okumak isterseniz bu ayın kitabı için oy kullanmayı unutmayın lütfen :) Asıl yazıyı buraya koyuyorum.Şimdiden teşekkürler ^^

Bloggerlar Okuyor Mayıs 2016 kitabını seçiyoruz!


Herkese merhabalar,

Geçtiğimiz ay bir Bloggerlar Okuyor etkinliği başlatmış ve George Orwell’in1984 isimli kitabını okumuştuk. (Etkinliğimizle ilgili detaylı bilgi için buraya göz atabilirsiniz.) Mayıs 2016 için okuyacağımız kitabı birlikte seçelim istiyoruz ve işte soruyoruz:

J. R. R. Tolkien’dan Hobbit mi yoksa William Golding’den Sineklerin Tanrısı mı?


Etkinliğimize katılmak isteyen sevgili arkadaşlar,

15 Mayıs Pazar gününe kadar hangi kitabı okumayı tercih ettiğinizi bu yazının altına yorum olarak yazabilirseniz çok sevinirim. 16 Mayıs Pazartesi günü bu yazıyı güncelleyerek seçilen kitabı duyuracağım. Ayrıca bu yazıyı paylaşarak etkinliğimizi daha çok kişiye duyurmamıza yardımcı olursanız harika olur ^^

Tercihlerinizi merakla bekliyorum ^^

Sevgilerimle,

Alice

4 yorum:

  1. Oyummmmm Sineklerin Tanrısı'na :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Biz de Sineklerin Tanrısı'na oy verdik ^^ Fakat oyunuzun geçerli olabilmesi için Sevgili Alice'in bloguna yorum bırakmanız gerekiyor.Fikrinizi belirttiğiniz için çok teşekkürler :) :)

      Sil
  2. ikisini de okumuş biri olarak hangisini daha çok seviyorum bilmiyorum. yani bir tolkien fanıyım ve hobbit fantastik edebiyat adına harika bir kitap. ama sineklerin tanrısı da genel olarak edebiyata bir hediye =) iyi okumalar dilerim. sizi takibe aldım ben de bloguma beklerim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikisi de çok hoş kitaplar.Seçmek biraz zor ^^ Blogunuzu keyifle takip edeceğiz,Sevgiler :)

      Sil