5 Nisan 2017 Çarşamba

Bülbülü Öldürmek...

KÜNYE
Kitap adı: Bülbülü Öldürmek
Yazar: Harper Lee
Sayfa Sayısı: 357
Türü: Roman
Çeviri: Ülker İnce
Yayınevi: *SEL

   

Merhaba arkadaşlar, vizelerim çok erken başladı ama Allah’tan bir o kadar da kısa sürdü. Tabii o kısalık bir türlü geçmek bilmedi. Son gün çalışılan dersler falan cidden yoğun bir hafta oldu. Tabii vizelerim biteli 1 hafta oldu; bunu da eklemek isterim ^^ Artık kendimi daha dinç hissettiğim için kitap yorumlarıma başlayabilirim sanırım :)





Evet, uzun zaman önce okuduğum ama yazmak için bir o kadar üşendiğim kitabım “Bülbülü Öldürmek”. Okuduğum en ama en güzel kitaplardan biri. Kitaba okumaya başladıktan sonra çok fazla çevre betimlemesiyle karşılaşıyorsuz. Ne zaman konuya gireceğiz diye düşünüyorsunuz aslında konuya ilk andan itibaren girmiş olduğumuzu kitap bitince anlıyorsunuz. Dili çok akıcı her sayfayı merakla çeviriyorsunuz. Dönemin şartlarını, neler olup bittiğini kısa sürede olmasa da anlıyorsunuz. Sonunda doğru geldiğinizde ise ne kadar çok bilgiye sahip olduğunuzu anlıyorsunuz ve hüngür hüngür ağlayabiliyorsunuz.
  O kadar çok etkilendim ki Atticus’un zamanında, onun gibi bir avukat olmak için neleri vermezdim diye düşündüm. Hak, adalet, eşitlik, özgürlük ve ayrımcılık üzerine yazılmış muhteşem bir eser. Okuyun okutturun, asla pişman olmazsınız. Eğer hala almadıysanız, hemen gidip alıp.. 
                                                                                         
Sevgilerim Bi’Avukat 

5 yorum:

  1. Bülbülü Öldürmek birkaç yıldır kitaplığımda bekliyor. Şimdiye kadar kitap hakkında hiç olumsuz yorum okumadım ama nedense elim bir türlü kitaba gitmiyordu. Bu beğeni dolu yorumdan sonra okuma listemde öne çektim. Yorum için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  2. Aa çok sevindim senden bu yorumu duyduğuma Şule ablacım :) Ne kadar mutlu ettiğini hayal edemezsin :) Ben seveceğine eminim :) Okuduktan sonraki yorumunu heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı uzun zamandan beri okumak istiyordum.Birçok kişi okuduğu ve de beğendiği için beklentim hayli yüksekti.Beklentimi karşıladı mı peki? Evet,karşıladı.Ama bence bu kitap herkes için mükemmel olmayabilir özellikle aksiyon sevenler için.Kitapta sizi çok heyecanlandıracak bir hikaye yok.Günlük hayatın sadeliğinden kendinize birçok ders çıkartabileceksiniz.Yazarın üslubu mükemmel;sanki siz de o kasaba da yaşıyor gibi hissedebilirsiniz kitabı okurken... Bi'Psikolog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi'Psikolog, yorum için teşekkürler. Kitap beni içine alıyorsa çok olay olmasına gerek yok. Yine de severim diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Merhaba... Blog keşif etkinliğinden geldim.Bülbülü öldürmek kitabını okumuştum.Ben de çok beğenmiştim.Sizin anlatımınızdaki beğeni çoşkusunu hissetmemek mümkün değil.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil